• Hey Guest,

We wanted to share a quick update with the community.

Our public expense ledger is now live, allowing anyone to see how donations are used to support the ongoing operation of the site.

👉 View the ledger here

Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.

If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.

Donate via cryptocurrency:

Bitcoin (BTC):
    Ethereum (ETH):
    Monero (XMR):
F

forgivemegod

I have a chronic disease
Jun 26, 2025
72
Olá amigos, queria perguntar aos users brasileiros se acham que existe alguma possibilidade de conseguir o nembutal no Brasil OU no Paraguai. Eu tenho fácil acesso a viagens no Paraguai e gostaria de saber da possibilidade de conseguir nembutal ou até uma arma lá

Hello friends, I wanted to ask Brazilian users if they think there's any possibility of getting nembutal in Brazil OR in Paraguay. I have easy access to travel in Paraguay and would like to know if it's possible to get nembutal or even a gun there.

• Like
Reactions: davidtorez
A

alvxalv

Member
Mar 2, 2025
11
Não. Impossível more. Visto que quem tem 10 mil libras pra gastar vai pra fora pra comprar... Já quase em golpes, e a resposta é não. Não tem N no Brasil.

F

forgivemegod

I have a chronic disease
Jun 26, 2025
72
Não. Impossível more. Visto que quem tem 10 mil libras pra gastar vai pra fora pra comprar... Já quase em golpes, e a resposta é não. Não tem N no Brasil.
Acha que a opção mais viável pra nós é SN mesmo?

Warlord's Pulse

Warlord's Pulse

Time to end this endless war
May 27, 2024
248
Acha que a opção mais viável pra nós é SN mesmo?
Para maior parte dos casos sim, mas honestamente? Não importa, não fique obcecada em ficar buscando métodos

B

Brasileiro_SP

Member
Oct 11, 2025
5
Olá amigos, queria perguntar aos users brasileiros se acham que existe alguma possibilidade de conseguir o nembutal no Brasil OU no Paraguai. Eu tenho fácil acesso a viagens no Paraguai e gostaria de saber da possibilidade de conseguir nembutal ou até uma arma lá

Hello friends, I wanted to ask Brazilian users if they think there's any possibility of getting nembutal in Brazil OR in Paraguay. I have easy access to travel in Paraguay and would like to know if it's possible to get nembutal or even a gun there.
Oi, eu vi que você também está procurando N aqui. Vc teve algum sucesso? :/ Também seria o meu método de ouro se eu conseguisse encontrar, rs

Lov3

Lov3

Amor(Autistic)
Dec 24, 2025
381
No Brasil é difícil conseguir N, exceto se você for veterinário para achar estes afins ,inclusive há uma taxa bem alta de suicídios com esses profissionais.
Devido ao problema com o narcotráfico latino americano, qualquer tipo de substancia assim é bem difícil de conseguir por estas terras, mas como somos o País dos campos férteis você estará melhor direcionado a conseguir produtos letais que tenham função agrícola como o SN.
Outro dado importante o maior grupo de suicidas no brasil são de trabalhadores no campo.

Last edited: