Over the past year, increased regulatory pressure in multiple regions like UK OFCOM and Australia's eSafety has led to higher operational costs, including infrastructure, security, and the need to work with more specialized service providers to keep the site online and stable.
If you value the community and would like to help support its continued operation, donations are greatly appreciated. If you wish to donate via Bank Transfer or other options, please open a ticket.
Donate via cryptocurrency:
Bitcoin (BTC):
Ethereum (ETH):
Monero (XMR):
Ayuda con sn
Thread starterdaniel c
Start date
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
Gente compre mi sn por [redacted] el producto viene por kilo el vendedor me dijo que es 99% puro pero no se porque me vino un kilo. La pregunta es cuánto se necesita Para que haga efecto.
De donde eres? Estoy considerando SN pero desearia obtener N si es posible. Asumo que tu tampoco sabes como, pero veo que eres el unico que habla español por aca.
De donde eres? Estoy considerando SN pero desearia obtener N si es posible. Asumo que tu tampoco sabes como, pero veo que eres el unico que habla español por aca.
If you're able to pay for N, I'd try that first. SN takes a long time to go into effect and the experience is not pleasant. Sorry, I'm no longer able to converse in Spanish, tho I was able to understand yours.
¿De donde eres? Estoy considerando SN pero desearia obtener N si es posible. Asumo que tu tampoco sabes como, pero veo que eres el unico que habla español por aca.
Soy De argentina yo lo obtuve por mercado libre el vendedor es de Buenos Aires lo que me parece raro del producto es que venga por kilo pero según él tiene una pureza de 99%
Soy De argentina yo lo obtuve por mercado libre el vendedor es de Buenos Aires lo que me parece raro del producto es que venga por kilo pero según él tiene una pureza de 99%
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.